چلسی همچنان در جستجوی راهی برای جذب مهاجم تیم دیگو سیمئونه

چلسی همچنان در جستجوی راهی برای جذب مهاجم تیم دیگو سیمئونه

پایگاه خبری فوتبالی- چلسی همچنان پروسه جذب مهاجم باشگاه اتلتیکو مادرید را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه چلسی علی رغم خرید چند بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی همچنان در صدد تقویت تیم خود است و در این بین مهاجم جوان باشگاه اتلتیکو مادرید که فصل گذشته به شکل قرضی در آلاوز بازی کرد گزینه اول آبی های لندن است. به نظر می رسد چلسی واقعا به جذب سامو آمورودیون علاقه زیادی دارد و البته پیش از این دو پیشنهاد آنها توسط اتلتیکومادرید رد شده که یکی به مبلغ ۴۵ میلیون پوند بوده است. سامو اومورودیون به تازگی مدیر برنامه های خود را به مادرش تغییر داده است اما تا امروز هیچ پیشرفتی در مذاکرات بین چلسی و اتلتیکو مادرید وجود ندارد

در حال حاضر باتوجه به احتمال بالای ماندن سامو اومورودیون در تیم اسپانیایی توجه دیگو سیمئونه و مدیران اتلتیکو مادرید معطوف به یافتن جانشینی توانا برای پرکردن جای خالی ممفیس دپای والوارو موراتا در فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا است.
رندال کولو موآنی مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن که فصل چندان موفقی را در تیم فرانسوی سپری نکرد یکی از بازیکنان حاضر در لیست اتلتیکو مادرید است و ممکن است مذاکرات برای جذب او با تیم فرانسوی آغاز شود.

چلسی همچنان پروسه جذب سامو اومورودیون را دنبال خواهد کرد و به نظر نمی رسد تیم انگلیسی از جذب این مهاجم به راحتی دست بکشد.

۱۰۰۹