هافبک آلمانی بروسیا دورتموند در اندیشه بازگشت به سری آ

هافبک آلمانی بروسیا دورتموند در اندیشه بازگشت به سری آ

پایگاه خبری فوتبالی- امره جان در رادار چند باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، امره جان کار خود را در آکادمی بایرن مونیخ آغاز کرد و پس از دورانی که در بایر لورکوزن پشت سر گذاشت، به لیگ برتر انگلیس رفت و پیراهن لیورپول را به تن کرد. پس از یک دوره‌ی ۴ ساله در لیورپول انگلستان، او به مدت ۲ سال برای یوونتوس و در ایتالیا بازی کرد. سرانجام او در ابتدای فصل ۲۰۱۹/۲۰۲۰ به آلمان بازگشت و این‌بار پیراهن بروسیا دورتموند را بر تن کرد.

جان ۵ سال به‌یادماندنی را در جمع زنبورها گذراند. او در سال پنجم خود پس از نیمکت‌نشینی مارکو رویس، بازوبند کاپیتانی را بر بازو می‌بست و همین موضوع هم باعث رشد اختلافات میان هواداران این باشگاه شد.

به نقل از رسانه بیلد، در بین کادرفنی و هواداران بروسیا دورتموند، عملکرد امره جان به عنوان کاپیتان زنبورها بسیار قابل قبول تلقی می‌شود؛ تا جایی که او حتی در لیست ابتدایی یولیان ناگلزمن هم جایی نداشت و الکساندر پاولوویچ، هافبک جوان بایرن مونیخ به او ترجیح داده شد. در نهایت اما به دلیل مصدومیت پاولوویچ، امره جان به اردوی آلمان بازگشت.

بروسیا دورتموند اکنون کاپیتان خود را که قراردادی تا سال ۲۰۲۶ دارد را برای فروش گذاشته‌اند. این ستاره آلمانی با مبلغی مابین ۱۰ الی ۱۵ میلیون یورو می‌تواند به ایتالیا بازگردد.

با توجه به طرح بازسازی ناپولی به دست آنتونیو کونته و علاقه‌ی او به امره جان، و همچنین احتمال بالای پیوستن پاسکال گروس از برایتون به بروسیا دورتموند، اکنون می‌توان انتظار داشت امره جان به سادگی دورتموند را ترک کند. انتظار می‌رود ناپولی، باشگاه جدید امره جان در آینده‌اش باشد؛ اگرچه باید مذاکرات جدی‌تری بین باشگاه‌ها شکل بگیرد.

1428