اشتوتگارت در پی جذب ستاره ملی‌پوش بروسیا دورتموند

اشتوتگارت در پی جذب ستاره ملی‌پوش بروسیا دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی- کار انتقال سرهو گیراسی، مهاجم ۲۸ ساله و گینه‌ای و پدیده فصل قبل بوندسلیگا به دورتموند، تقریبا تمام‌شده تلقی می‌شود اما شایعات خروج نیکلاس فولکروگ و پیوستن او اشتوتگارت هرگز واقعیت نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، پس از اعلام خبر نزدیک‌شدن باشگاه‌های دورتموند و اشتوتگارت بر سر سرهو گیراسی، مهاجم‌ ۳۰ گله فصل پیش تیم نایب‌قهرمان آلمان، شایعات انتقال احتمالی نیکلاس فولکروگ، مهاجم بروسیا دورتموند به اشتوتگارت قوت گرفت و نشریات آلمانی، آینده‌ی این مهاجم آلمانی را مورد بحث قرار دادند.

نشریه اسکای آلمان نوشت: «علاقه اشتوتگارت به جذب فولکروگ صحت دارد و اطلاعات اولیه توسط این باشگاه جمع‌ شده‌ است. شانس اشتوتگارت برای جذب این مهاجم آلمانی، به دلیل علاقه متقابل دورتموند به گیراسی بالا خواهد بود و اشتوتگارت می‌تواند این معاوضه را تصور کند.»

نشریه بیلد نیز تماس بین نیکلاس فولکروگ و اشتوتگارت را پس از شایعات جذب سرهو گیراسی تایید می‌کند: «بله. بین فولکروگ و اشتوتگارت تماس‌هایی صورت گرفته. فروش این مهاجم برای دورتموند آن‌قدر هم بعید نخواهد بود. اما خود فولکروگ تا به الان تصمیم خروج ندارد.»

در جدیدترین خبر، روزنامه‌نگار آلمانی، فلیکس آرنولد، که نزدیک به باشگاه دورتموند هم به شما می‌رود، از به بن‌بست رسیدن مذاکرات جذب این مهاجم آلمانی با اشتوتگارت صحبت می‌کند. او می‌گوید دستمزد ۷ میلیونی فولکروگ مانع این انتقال می‌شود. همچنین فولکروگ ترجیح می‌دهد با سرهو گیراسی به رقابت بپردازد و از پردرآمدترین قرارداد دوران حرفه‌ای خود لذت ببرد. با این توصیفات باید تصور کرد که این مهاجم ۳۱ ساله و آلمانی که اکنون در تیم ملی آلمان نیز می‌درخشد، سال آینده در خط آتش بروسیا دورتموند خواهد ماند تا به همراه زوج احتمالی خود یعنی سرهو گیراسی، بار دیگر برای قهرمانی آلمان بجنگند.

1428