دورتموند و جذب امره جان، با پول فروش آلکاسر

دورتموند و جذب امره جان، با پول فروش آلکاسر

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش منتشره در رسانه های ورزشی، امره جان بازیکن میانی باشگاه یوونتوس روز جمعه تستهای پزشکی باشگاه بوروسیا دورتموند را پشت سرخواهد گذاشت؛ این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که دو باشگاه یوونتوس و دورتموند، بر سر انتقال قرضی جان به این باشگاه آلمانی به توافق رسیده اند.

به گزارش فوتبالی، توافق این دوباشگاه بدین صورت است که امره جان تا پایان فصل به صورت قرضی در دورتموند توپ خواهد زد و با اتمام مهلت قرارداد قرضی، دورتموندی ها مجبور هستند تا با پرداخت 30 میلیون یورو، این بازیکن ترک تبار را به خدمت بگیرند. امره جان که در یوونتوس جزو بازیکنان اصلی ساری به حساب نمی آید، تمایل زیادی دارد تا در نیم فصل دوم به صورت منظم در زمین باشد تا بتواند جایگاهش در ترکیب تیم ملی آلمان در رقابتهای یورو 2020 را  قطعی کند. او هجده ماه پیش به عنوان بازیکن آزاد از لیورپول به یوونتوس پیوست و در طول فصل 19-2018، تنها در 37 بازی در تمام تورنمنتها برای بینکونری به میدان رفت.

در فصل جدید و باروی کار آمدن مائوریتسیو ساری، او نامش را بعد از اسم بازیکنانی مثل میرالم پیانیچ، رودریگو بنتانکور، آدریان رابیو و بلیس ماتوئیدی می بیند و در طول این فصل رقابتهای سری آ تنها 8 بازی برای بینکونری انجام داده و حتی نامش را در لیست 25 بازیکن یووه برای لیگ قهرمانان اروپا نمی بیند. پس کاملا طبیعی است که جان در بازار زمستانی در فکر ترک یوونتوس باشد.

دراین میان فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس در اوایل ماه ژانویه احتمال فروش امره جان را رد کرده و گفته بود که جان بازیکن مهمی در پروژه بینکونری به حساب می آید ولی حالا اوضاع به نحو دیگری است و سران یووه تصمیم گرفته اند تا ستاره آلمانی شان را در بازار زمستانی به تیم دیگری بسپارند؛ البته تنها به شرطی که تیم حاضر باشد تا 25 میلیون یورو برای خرید قطعی جان بپردازد.

علاوه بر دورتموند، تیمهای اورتون، منچستریونایتد و تاتنهام هم تمایل زیادی به جذب این بازیکن آلمانی داشتند ولی در نهایت دورتموندی ها برنده این کورس بودند و جان را به خدمت خواهند گرفت. بدین ترتیب به زودی شاهد بازگشت امره جان به لیگ آلمان خواهیم بود. بدین ترتیب او دومین خرید دورتموند در بازار زمستانی بعد از ارلینگ هالند (مهاجم نروژی دنیای فوتبال که با قراردادی 20 میلیون یورو از سالزبورگ به دورتمونندن منتقل شد) لقب خواهد گرفت و در صورتی که مشکلی پیش نیاید، بعد از اعلام خبر رسمی این انتقال،امره جان را در بازی روز شنبه دورتموند مقابل اونیون برلین در زمین خواهیم دید.

دورتموندی ها امروز پاکو آلکاسر مهاجم اسپانیایی شان را به ویارئال فروختندو حالا قصددارند تا با پول عاید از فروش او، یک مهره ارزشمند را به رختکن تیمشان اضافه کنند.

6363