خرید مدافع جوان فرانسوی برای رئال مادرید ضروری‌تر از همیشه است

خرید مدافع جوان فرانسوی برای رئال مادرید ضروری‌تر از همیشه است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران رئال مادرید پس از آن‌که متوجه شدند داوید آلابا تا سال 2025 از میادین دور است، حالا با عزم بیشتری برای خرید یک مدافع جدید تلاش می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته رئال مادرید در خط دفاعی به مشکلات زیادی بر خورد. مصدومیت شدید دو مهره اصلی این تیم، یعنی ادر میلیتائو و داوید آلابا باعث شد تا دست کارلو آنچلوتی در خط دفاعی خالی باشد. هرچند که با این وجود باز هم رئال مادرید خط دفاعی مستحکمی داشت و توانست در سوپرکاپ اسپانیا، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و در طول فصل تنها دو مرتبه طعم شکست را چشید.

اما با این وجود، باعث نشد تا سران باشگاه رئال مادرید به فکر خرید مدافع جدیدی برای تیمشان نباشند. با جدایی ناچو فرناندز، جذب مدافع ضرورت بیشتری پیدا کرد. به گزارش نشریه اسپانیایی رلوو، گزارش‌هایی که از اردوی تیم ملی اتریش منتشر شده نشان می‌دهد داوید آلابا تا ابتدای سال 2025 قادر به همراهی تیمش نیست. این یعنی او حداقل یک نیم‌فصل دیگر را هم از دست داد.

حالا با این وجود، احتمالا مدیران رئال مادرید برای خرید لنی یورو فشار بیشتری می‌آورند. در روزهای اخیر مدیران منچستریونایتد مذاکرات مثبتی با باشگاه لیل انجام دادند و به خرید یورو نزدیک شدند. سران رئال مادرید می‌خواستند این مدافع جوان فرانسوی را تابستان سال آینده به صورت رایگان جذب کنند، اما با شرایط به وجود آمده هیچ بعید نیست که در همین تابستان دست به جیب شوند و لنی یورو را به سانتیاگو برنابئو ببرند.

 1428