لنی یورو می خواهد راهی رئال مادرید شود

لنی یورو می خواهد راهی رئال مادرید شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع مدنظر رئال مادرید به زودی در مورد آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه رلوو لنی یورو مدافع جوان و با استعداد باشگاه لیل فرانسه می خواهد آینده خود را در این ماه مشخص کند. رئال مادرید یکی از تیم هایی است که می تواند او را به خدمت بگیرد و مذاکراتی بین دو باشگاه در حال انجام است. لنی یورو شخصا تمایل خود برای پیوستن به رئال مادرید را از طریق مذاکرات بین نماینده خود و باشگاه لیل به وضوح اعلام کرده است اما همه چیز به مذاکرات سران دو باشگاه و قیمت پرداختی رئال مادرید بستگی دارد.

البته جذب این ستاره جوان ساده نخواهد بود. رئال مادرید قصد دارد از تاکتیک جذب ادواردو کاماوینگا برای او استفاده کند، یعنی کشاندن مذاکره به انتهای پنجره نقل و انتقالات تا قیمت او به حدود ۳۰ میلیون یورو کاهش یابد. نکته مشخص اینجا است که لنی یورو گزینه اصلی رئال مادرید برای پست دفاع وسط است. قیمت او در شرایط فعلی حدود ۴۰ تا ۵۰  میلیون یورو اعلام شده است. البته گفته شده باشگاه لیل ترجیح می دهد او را به رئال مادرید واگذار کند تا اینکه یورو را به پاری سن ژرمن بفروشد.

 لنی یورو مدافع جوان لیل فرانسه پیشنهادات زیادی از تیم های لیگ برتر انگلیس دارد ولی موضع این بازیکن کاملاً شفاف است و او می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند. رئال مادرید هم آماده خواهد بود تا در تابستان آتی با این بازیکن قرارداد امضا کند.


۱۰۰۹