صحبت‌های سرمربی انگلیس پس از راهیابی به فینال یورو 2024

صحبت‌های سرمربی انگلیس پس از راهیابی به فینال یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس از عملکرد شاگردانش در بازی با هلند راضی است و حالا خودش را برای دومین فینال پیاپی در مسابقات یورو آماده می کند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته آخرین بازی مرحله نیمه نهایی یورو 2024 برگزار شد تا حریف اسپانیا در فینال مشخص شود. در ابتدا ژاوی سیمونز هلند را پیش انداخت، اما هری کین از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند و در نهایت، اولی واتکینز در دقیقه 91 گل پیروزی سه شیرها را زد تا انگلیس راهی فینال شود.

ساوت گیت بعد از پیروزی به خبرنگاران گفت: "می خواهیم مردم ما را دوست داشته باشند. وقتی شما در حال انجام کاری بزرگ برای کشورتان هستید و خودتان را یک انگلیسی مغرور می دانید، آن وقت هر چه در روزنامه و اخبار می خوانید، انتقاد و انتقاد است. برای دومین بار به فینال رسیدیم که بسیار خاص است. ما به مردم شب های باورنکردنی دادیم. شاید بهترین شب های مردم را در 50 سال اخیر رقم زده ایم."

"تقابل با اسپانیا در فینال؟ اول از همه باید توپ را از آن ها بگیریم. البته به این راحتی نیست، بلکه باید در زمان داشتن توپ و بدون توپ استثنایی بازی کنیم. اسپانیا بهترین تیم تورنمنت بوده."

4416