شایعه بی‌اساس درباره هاشمی‌نسب؛ مشکل مجوز ندارد

شایعه بی‌اساس درباره هاشمی‌نسب؛ مشکل مجوز ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- غیبت مهدی هاشمی نسب در اولین تمرین پیش‌فصل استقلال شایعه‌هایی را به وجود آورده است.

به گزارش فوتبالی، اولین جلسه تمرینی استقلال برای پیش‌فصل لیگ بیست و چهارم که روز سه‌شنبه برگزار شد حاشیه‌های جالب و سوال‌برانگیزی داشت. از قبل اعلام شده بود که تمرین بدون حضور خبرنگاران و هواداران برگزار خواهد شد. اما تعدادی از هواداران و خبرنگاران بدون توجه به این خبر، مقابل کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی حاضر شدند.

مساله‌ای که به شدت به چشم می‌آمد غیبت تعداد زیادی از بازیکنان و برخی اعضای کادر فنی بود. در میان بازیکنانی که به تمرین آمده بودند دو بازیکن جدید استقلال یعنی محمد حسین اسلامی و میلاد زکی‌پور در تمرین وزنه شرکت کردند. 

در میان بازیکنان بیش از همه غیبت سید حسین حسینی توجهات را جلب کرده بود و اغلب هواداران استقلال نسبت به این مساله حساسیت نشان می‌دادند و خواستار بازگشت فوری او به تیم و تمرینات پیش‌فصل بودند. 

در میان مربیان هم  محمد نوازی و مهدی هاشمی‌نسب در تمرین غیبت داشتند. اما هاشمی‌نسب سوژه اصلی بحث گروه‌های هواداری و خبرنگارانی بود که به محل تمرین رفته بودند. حتی کار به جایی رسید که گفته شد مهدی هاشمی‌نسب مجوز فعالیت برای فصل پیش رو را ندارد!

اما این مساله صحت ندارد. سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است که مطرح شدن مساله نداشتن مجوز مهدی هاشمی‌نسب برای فعالیت در فصل آینده شایعه است و او به دلیل حضور در کلاس‌های مربیگری در تمرین استقلال غایب بوده است.

1359