جدال کفش طلای یورو 2024؛ جنگ شش نفره!

جدال کفش طلای یورو 2024؛ جنگ شش نفره!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که قرار نیست که برنده کفش طلای یورو 2024 به این راحتی ها مشخص شود!

به گزارش فوتبالی، انگلیس و اسپانیا به فینال راه یافتند و فقط بازیکنان این دو تیم می توانند تعداد گلهایشان را افزایش بدهند. با گل هری کین مقابل هلند، حالا شش بازیکن سه گله هستند که همه آنها می توانند آقای گل مسابقات شوند!

دنی اولمو از تیم ملی اسپانیا و هری کین از تیم ملی انگلیس هر دو سه گله هستند و اگر در فینال گل بزنند، از رقبایشان سبقت می گیرند. ستاره لایپزیش یکی از پدیده های غیرمنتظره یورو بوده که با مصدومیت پدری، جایگاهش در ترکیب تیم ملی اسپانیا تثبیت شده است.  کودی گاکپو در نیمه نهایی نتوانست گل بزند تا کارش را با همان سه گل به اتمام برساند. ژرژ میکائوتادزه مهاجم تیم ملی گرجستان نیز سه گله است و همچون جمال موسیالا از آلمان و ایوان شرانز اسلواکی با همین تعداد گل از مسابقات وداع کرده است. 

البته بازیکنان دو گله نظیر فابیان رویز از اسپانیا و جود بلینگام از انگلیس هم در صورت گلزنی در فینال می توانند سه گله شوند و در جمع آقای گل ها جای بگیرند یا در صورت دبل بتوانند از شش نفر دیگر سبقت بگیرند و آقای گل شوند. بازیکنان یک گله نظیر یامال نیز به دبل یا هت تریک نیاز دارند تا بتوانند آقای گل یورو شوند.

در هر صورت به نظر می رسد که تعیین برنده کفش طلای یورو به بازی پایانی کشیده شده است.

4125