تمسخر خواننده کانادایی توسط صفحه تیم ملی آرژانتین

تمسخر خواننده کانادایی توسط صفحه تیم ملی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - صفحه تیم ملی آرژانتین در شبکه اجتماعی ایکس به تمسخر تصمیم کانادا برای شرط بندی 300 هزار دلاری روی پیروزی کانادا مقابل آلبی سیلسته در نیمه نهایی کوپا آمریکا پرداخت و به رقیب این خواننده یعنی کندریک لمار اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، دریک خواننده کانادایی تصمیم گرفت که روی پیروزی تیم ملی کشورش مقابل آرژانتین شرط ببندد. او روی پیروزی این تیم 300 هزار دلار شرط بست که در صورت پیروزی می توانست 2.8 میلیون دلار سود کند اما آرژانتین با گلهای خولیان آلوارز و لیونل مسی با نتیجه دو بر صفر پیروز شد تا کل پول او بر باد برود!

صفحه آرژانتین در شبکه اجتماعی ایکس تصمیم گرفت که به شکلی جالب به ناکامی دریک واکنش نشان بدهد. دریک در سالهای اخیر با کندریک لمار کل کل داشته است و صفحه تیم ملی آرژانتین نیز تصمیم گرفت که به یکی از ترانه های کندریک به نام "نه شبیه ما" اشاره کند. صفحه تیم ملی آرژانتین تصویری از مسی و هم تیمی هایش منتشر کرد و نوشت:" نه شبیه ما، نه با ما!"

آرژانتین حالا باید خود را برای فینال در بامداد دوشنبه آماده کند. آنها به مصاف برنده بازی اروگوئه و کلمبیا می روند. از سویی کانادا باید در بازی رده بندی شرکت کند که بامداد یکشنبه برگزار می شود و تلاش کند تا در رتبه سوم مسابقات قرار بگیرد. 

4125