خاطرات خوب کاپیتان انگلیس از ورزشگاه دورتموند

خاطرات خوب کاپیتان انگلیس از ورزشگاه دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس امیدوار است به روند خوب گلزنی اش در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم های انگلیس و هلند از ساعت 22:30 به وقت تهران از مرحله نیمه نهایی یورو 2024 در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند به مصاف هم می روند. هری کین تاکنون 3 بار با پیراهن تاتنهام در این استادیوم بازی کرده و توانسته 5 گل به ثمر برساند و البته ستاره باشگاه بایرن مونیخ در نوامبر سال قبل نیز در درکلاسیکر موفق به ثبت یک هت تریک مقابل زنبورها شد. 

کاپیتان سه شیرها که در یورو 2024 عملکرد جالبی نداشته به رادیو بی بی سی 5 گفت: "من در چند بازی توانسته چند گل مقابل دورتموند به ثمر برسانم. پس می توانم بگویم تا به امروز، این استادیوم خوش یمنی برای من بوده است. امسال توانستم هت تریک کنم و این را به خاطر دارم. دوست دارم چنین کاری را چهارشنبه شب دوباره تکرار کنم، اما می دانم بازی سختی خواهد بود. به نظرم ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک یک استادیوم فوق العاده است و بازی کردن در این ورزشگاه، لذت بخش است. بازی بسیار خاصی خواهد شد. همیشه منتظر بازی کردن در چنین دیدارهایی هستید. اگر همه چیز بر وفق مراد پیش رود، این شب را برای مدت طولانی به خاطر خواهید داشت."

4416