جدال برای صعود به فینال یورو ۲۰۲۴؛ ترکیب دو تیم اسپانیا و فرانسه

جدال برای صعود به فینال یورو ۲۰۲۴؛ ترکیب دو تیم اسپانیا و فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم اسپانیا و فرانسه در اولین بازی مرحله‌ی نیمه نهایی جام ملت‌ها اروپا ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، در اولین شب از مرحله‌ی نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ دو تیم اسپانیا و فرانسه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت. بازی در استادیوم آرنا شهر مونیخ برگزار خواهد شد.

لاروخا پس از صدرنشین شدن در گروه خود و پس از پیروزی مقابل تیم‌ها گرجستان و آلمان به این مرحله رسیده و به با توجه به گفته‌ها و عملکرد قابل توجه این تیم، بیشترین شانس را برای قهرمانی در این جام دارند. برای تکرار قهرمانی سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ اسپانیایی‌ها ابتدا باید فرانسه قدرتمند را شکست دهند تا به یک قدمی جام برسند.

از آن طرف شاگران دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه با وجود عملکرد ضعیفی که در خط حمله داشتند اما دفاع مستحکمی دارند و باید دید در مقابل حملات اسپانیا چگونه عمل خواهند کرد.

در ترکیب تیم ملی اسپانیا عدم حضور لنورمند و کارواخال بدلیل محرومیت و پدری بدلیل مصدومیت باعث شده تا ناچو، خسوس ناواس و دنی اولمو در ترکیب اصلی قرار بگیرند. در ترکیب خروس‌ها نیز عدم حضور گریزمان از نکات جالب توجه است.

ترکیب تیم ملی اسپانیا

سنگربان: اونای سیمون

مدافعان: ناچو، لاپورت، کوکوریا، ناواس

هافبک‌ها: رودری، فابیان رویز، اولمو

مهاجمین: ویلیامز، موراتا، یامال


ترکیب تیم‌ ملی فرانسه

سنگربان: مانیان

مدافعان: اوپامکانو، سالیبا، کونده، تئو هرناندز

هافبک‌ها: چوامنی، کانته، ربیو

مهاجمین: دمبله، کولو موانی، امباپه

۱۴۲۸