مدافع انگلیسی چلسی در لیست شیاطین سرخ

مدافع انگلیسی چلسی در لیست شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی – منچستریونایتد مذاکراتی را برای انتقال شوکه کننده بن چیلول، مدافع چپ چلسی، با تیم لندنی آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، یونایتد پس از مصدومیت های بسیاری که در فصل گذشته گریبان این تیم را گرفته بود، به دنبال اضافه کردن یک مدافع چپ به ترکیب تیم خود است. لوک شاو در طول کل مسابقات تنها موفق به حضور در 15 بازی شد در حالی که تایرل مالاسیا، جانشین او، تمام فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد.

به نقل از دیلی میل، یونایتد بن چیلول، مدافع چلسی را گزینه ای مناسب برای پیشبرد اهداف خود جهت جوان سازی خط دفاعی خود می‌داند. شایعات انتقال چیلول به اولدترافورد به سرعت پس از اضافه شدن یکی از مدیران سابق چلسی طی قراردادی کوتاه مدت و جهت کمک به این تیم برای تقویت این تیم در تابستان، شکل گرفت. چیلول همچنان سه سال دیگر با چلسی قرارداد دارد اما با وجود روی کار آمدن انزو مارسکا، سرمربی جدید چلسی، آینده نامشخصی در این تیم دارد. تاکتیک‌های مورد استفاده مارسکا، استفاده از مدافع کناری کلاسیک را در دستور کار قرار نمی‌دهند و در عوض ترجیح می‌دهند تا از مدافعان کناری معکوس یا اینورتد استفاده کنند که می‌توانند هم در دفاع و هم خط میانی به کمک تیم بیایند.

2102