هشت بازیکنی که در لیگ برتر انگلیس مقابل منچستریونایتد هت‌تریک کرده‌اند

هشت بازیکنی که در لیگ برتر انگلیس مقابل منچستریونایتد هت‌تریک کرده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته سی و یکم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و منچستر یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی چلسی موفق شد با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد و یک برد شیرین را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی، یک بازی بسیار جالب و دیدنی بود و در این دیدار کامبک در جواب کامبک اتفاق افتاد. ابتدا چلسی دو گل زد. سپس شیاطین سرخ سه گل زدند و جلو افتادند. پس از آن در دقایق پایانی بازی چلسی دو گل دیگر زد و بازی را چهار بر سه برد.

در این دیدار کول پالمر ستاره چلسی بود و موفق شد سه گل به منچستر یونایتد بزند و مقابل این تیم هت تریک کند. تاکنون هشت بازیکن در تاریخ لیگ برتر انگلیس موفق شده اند مقابل منچستر یونایتد هت تریک کنند. کول پالمر هشتمین بازیکنی است که مقابل شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس هت تریک کرده است.

تا پیش از کول پالمر، دیوید بنتلی در سال 2006، درک کویت در سال 2011، روملو لوکاکو در سال 2013، ساموئل اتوئو در سال 2014، محمد صلاح در سال 2021، ارلینگ هالند در سال 2022 و فیل فودن در سال 2022 مقابل منچستر یونایتد در رقابت های لیگ برتر انگلیس هت تریک کرده بودند.

1471