ترکیب منتخب اسپانیا و فرانسه از نگاه هوش مصنوعی؛ نیکو ویلیامز بالاتر از امباپه!

ترکیب منتخب اسپانیا و فرانسه از نگاه هوش مصنوعی؛ نیکو ویلیامز بالاتر از امباپه!

پایگاه خبری فوتبالی - امشب در مونیخ اولین نیمه نهایی یورو میان اسپانیا و فرانسه برگزار می شود.

به گزارش فوتبالی، این بازی سطح خیلی بالایی خواهد داشت تا اولین فینالیست یورو مشخص شود. حالا هوش مصنوعی "اولوسیپ" به مقایسه ترکیب دو تیم پرداخته است و ترکیب منتخب از بازیکنان اسپانیا و فرانسه را برگزیده است. 

درون دروازه، ماینیان دروازه بان تیم ملی فرانسه به اونای سیمون ترجیح داده شده است. در خط دفاعی،  با توجه به محرومیت کارواخال و لونورماند، سه مدافع فرانسوی قرار گرفته اند: کنده بر ناواس در پست دفاع راست غلبه کرده،  سالیبا بالاتر از ناچو قرار گرفته و تئو هرناندز بالاتر از کوکوریا در پست دفاع چپ قرار گرفته است و از سویی لاپورت بر اوپامکانو غلبه کرده است. 

در خط هافبک، رودریگو هرناندز، فابیان و اولمو از نظر هوش مصنوعی بر شوامنی، کانته و ربیو غلبه کرده اند و کل خط هافبک را اسپانیایی ها تشکیل می دهند و  در خط حمله موراتا بالاتر از کولو موانی قرار گرفته و نیکو ویلیامز نیز بهتر از امباپه دانسته شده است. از سویی دمبله بالاتر از یامال قرار گرفته است.

ترکیب منتخب اسپانیا و فرانسه از نظر هوش مصنوعی بدین شرح است: ماینیان، کنده، سالیبا، لاپورت، تئو هرناندز، رودریگو هرناندز، فابیان، اولمو، دمبله، نیکو ویلیامز و موراتا. 

4125