زمان احتمالی بازگشت نیمار به تیم ملی برزیل

زمان احتمالی بازگشت نیمار به تیم ملی برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - دوریوال جونیور سرمربی تیم ملی برزیل اعتقاد دارد که نیمار دوباره به بازیکن مهمی در این تیم تبدیل خواهد شد و روند ریکاوری این بازیکن از مصدومیتش را مثبت ارزیابی کرد. 

به گزارش فوتبالی، فدراسیون فوتبال برزیل امیدوار است که نیمار در ماه های آینده به میادین برگردد و این بازیکن بتواند در بازیهای راهیابی به جام جهانی به آنها کمک کند. تیم ملی برزیل در حال حاضر در رتبه ششم جدول راهیابی قرار دارد و حضور نیمار می تواند پس از ناکامی در کوپا آمریکا به آنها روحیه ببخشد. 

نیمار در بازیهای ملی شهریور ماه حضور نخواهد داشت اما امید می رود که در بازیهای ملی مهر حضور پیدا کند. برزیل در آن زمان به مصاف شیلی و پرو خواهد رفت. دوریوال در مورد زمان بازگشت نیمار صحبت کرد و گفت که باید با احتیاط در این باره تصمیم گیری شود. وی اظهار داشت :" نمی خواهم که بازه زمانی دقیقی را تعیین کنم و مجوزی برای این کار ندارم اما او با دقت مورد ارزیابی است و در حال رشد کردن است. فکر می کنم که مصدومیت خیلی دشواری دارد و شرایط آن طور که مردم فکر می کنند، آسان نیست. او باید بیشترین دقت ممکن را داشته باشد و نباید به هیچ وجه در مورد مصدومیتش عجله کند. فکر نمی کنم که یکی دو ماه زمان بیشتر برای ریکاوری بد باشد. باید با احتیاط حرکت کرد." 

4125