چرا خرید جدید بارسلونا به تیم ملی برزیل دعوت نشد؟

چرا خرید جدید بارسلونا به تیم ملی برزیل دعوت نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ویتور روکه مهاجم 19 ساله ای که در ژانویه گذشته به جمع آبی و اناری پوشان اضافه شد، در این فیفادی به تیم ملی برزیل دعوت نشده است و این قضیه موجب شده است تا سوالاتی در این باره از دوریوال جونیور سرمربی تیم ملی برزیل مطرح شود.

به گزارش فوتبالی ، ویتور روکه از زمانی که به بارسلونا پیوسته است، در 9 بازی حضور داشته است و بیش از 200 دقیقه در لالیگا بازی کرده است. البته او فقط در یک بازی از ابتدا درون ترکیب بارسلونا قرار گرفته است. ویتور روکه برای این فیفادی به طور کلی به تیم ملی برزیل دعوت نشد.

دوریوال جونیور که تیمش قرار است با تیم ملی اسپانیا روبرو شود، درباره این که چرا ویتور روکه را به تیم ملی اسپانیا دعوت نکرده است، گفت:" او مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس در سال های گذشته است و در لحظاتی رشد و تکامل دوران حرفه ای خودش قرار گرفته است. باید روند او را تا جام جهانی 2026 زیر نظر بگیریم و به او فشار نیاوریم تا روند طبیعی پیشرفت را طی کند و بتواند خودش را به تیم ملی برزیل برساند."

با توجه به این صحبت هایی که دوریوال جونیور مطرح کرده است، بعید است که ویتور روکه در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به تیم ملی برزیل دعوت شود و این بازیکن باید هدفش را حضور در جام جهانی 2026 قرار بدهد.

1471