ادعای بزرگ سرمربی برزیل در مورد جام جهانی 2026 با تقلید از کلوپ

ادعای بزرگ سرمربی برزیل در مورد جام جهانی 2026 با تقلید از کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - دوریوال جونیور سرمربی تیم ملی برزیل در شبکه های اجتماعی با نیش و کنایه های زیادی مواجه شده است چرا که با اطمینان می گوید که تیمش به فینال جام جهانی 2026 خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی برزیل سالهاست که حس و حال خوبی ندارد. آنها در جام جهانی قبلی در یک چهارم نهایی حذف شدند و در کوپا آمریکا نیز ناکام بودند و توسط اروگوئه حذف شدند.  برزیل در مقابل اکوادور نمایش جالبی نداشت اما به لطف تک گل رودریگو گوئس به پیروزی رسید. با وجود عملکرد ضعیف برزیل در بازیهای اخیر، دوریوال سرمربی این تیم با اطمینان می گوید که آنها به فینال جام جهانی بعدی می رسند. 

دوریوال بیان کرد:" ما در فینال جام جهانی 2026 خواهیم بود و فینالیست خواهیم شد. می توانید از من در زمان گفتن این حرفها فیلم بگیرید. تردیدی ندارم که در آن جا خواهیم بود."

جالب این که کلوپ در زمان شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا در می 2022 مقابل رئال مادرید، صحبت های مشابهی انجام داده بود.  مربی آلمانی در آن زمان گفته بود:" فینال سال بعد کجاست؟ استانبول؟ از همین حالا هتل را رزرو کنید!" لیورپول در فصل بعدش در یک هشتم نهایی مقابل رئال شکست خورد و از حضور در فینال باز ماند. 

یک هوادار نوشته است که از صحبت های دوریوال حسی مشابه صحبت های کلوپ را گرفته است و دیگری نوشته است:" وینیسیوس جونیور هیچ کاری در تیم ملی انجام نمی دهد و انتظار داری که به فینال برسی؟ چه کسی تیم را  به فینال می رساند؟" و دیگری نوشته است:" داداش هنوز به جام جهانی راه هم پیدا نکرده ای و در مورد فینال صحبت می کنی؟ با این بازیکنان متوسط حتی برای صعود از مرحله گروهی هم مشکل داری." 

4125