واکنش پرسپولیس به خداحافظی گوهری: هنوز دروازه‌بان ماست!

واکنش پرسپولیس به خداحافظی گوهری: هنوز دروازه‌بان ماست!

پایگاه خبری فوتبالی – علیرغم خداحافظی احمد گوهری از پرسپولیس، این باشگاه، دروازه‌بان آلومینیوم را همچنان بازیکن خود می‌داند.

به گزارش فوتبالی، احمد گوهری دروازه‌بان پرسپولیس است که فصل گذشته به صورت قرضی در آلومینیوم اراک حضور داشت. بازیکنی که دیروز با انتشار پست و استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از قرمزها خداحافظی کرد تا به نظر برسد وی به پایان همکاری با پرسپولیس رسیده است.

در رابطه با گوهری این بحث مطرح شده بود که او برای تمدید قرارداد با پرسپولیس خواهان دریافت رقمی بالا شده که باشگاه پرسپولیس با این مساله مخالفت کرده تا ادامه همکاری طرفین به پایان برسد.

اما صحبتهای جدید حسین بادامکی که با رسانه رسمی پرسپولیس انجام داده، نکته جالبی دارد؛ اینکه قرمزها همچنان احمد گوهری را دروازه‌بان خود می‌دانند تا یک جورهایی به خداحافظی این بازیکن واکنش نشان داده باشند.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع گفته است: « در حال حاضر احمد گوهری و رفیعی و یک دروازه‌بان امید را در اختیار داریم و مذاکرات با گزینه‌های مدنظر در حال انجام است.»

نکته قابل توجه اینکه، گوهری امروز در باشگاه پرسپولیس حضور داشت اما حاضر نشد در گفت و گو با دوربین فوتبالی، توضیحی درباره وضعیتش بدهد.

1997