درخشش بی‌موقع قلی‌زاده به ضرر پرسپولیس؛ چه وقت پاس گل دادن بود؟

درخشش بی‌موقع قلی‌زاده به ضرر پرسپولیس؛ چه وقت پاس گل دادن بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از چند روز امیدواریِ هواداران پرسپولیس، احتمالِ انتقال علی قلی‌زاده به این تیم کمتر شده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که پس از جذب میلاد محمدی توسط پرسپولیس، امیدواری هواداران این تیم برای جذب علی قلی‌زاده هم به حداکثر رسیده بود اما حالا برآیند اتفاقات به شکلی پیش رفته است امیدها برای انتقال این هافبک پاسور و خوشفکر کمتر شده است. 

در اولین مذاکره باشگاه لخ پوزنان قیمت 1.8 میلیون دلاری بر روی رضایتنامه قلی‌زاده گذاشت. اما پرسپولیس پیشنهاد یک قرارداد قرضی را به لخ پوزنان داد. پیشنهادی که به دلیل مشکلات مالی این باشگاه لهستانی از آن استقبال شد اما به یکباره مذاکرات متوقف شد. آن هم بدون هیچ توضیحی! به نظر می‌رسید یه مشکل بزرگ وجود دارد.

چند روز بعد و با خبری که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال داد مذاکرات دوباره به جریان افتاد و مشخص شد که مشکل چه بوده است. تاج اعلام کرد مشکل بازیکنان سرباز تیم ملی از جمله علی قلی زاده حل و فصل شده است. همین اظهارنظر کافی بود تا یک بار دیگر پرونده این انتقال با اعلام آمادگی دوباره علی قلی‌زاده برای بازگشت به پرسپولیس باز شود.

همه چیز داشت به نفع پرسپولیس پیش می‌رفت اما درست در روزهایی که قلی ‌زاده نباید می‌درخشید یک نمایش خوب در تیمش داشت! 

سرمربی لخ پوزنان که ارتباط خوبی با قلی‌زاده ندارد، او را در ترکیب اصلی تیمش گذاشت و قلی‌زاده در همان بازی درخشید و پاس گل داد. پاس گلی که تک گل لخ پوزنان را رقم زد و باعث پیروزی این تیم شد و باعث شد مدیران این باشگاه به ویژه مدیر ورزشی لخ پوزنان شرط تازه‌ای را مطرح کند. شرط جدید «رضایت» سرمربی قلی‌زاده بود! نکته عجیب اما این بود که حتی پس از اعلام رضایت سرمربی لخ پوزنان باز هم این انتقال انجام نشد. مدیر ورزشی این باشگاه لهستانی می‌گفت ابتدا باید بازیکن جانشین او جذب شود. 

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «تغییر نظر لحظه‌ای مدیران باشگاه لهستانی باعث ناراحتی شدید قلی‌زاده شد به گونه‌ای که خبرهایی در مورد درگیری لفظی شدید دو طرف هم شنیده می‌شود. اما به هر حال به نظر می‌رسد در حال حاضر انتقال او به پرسپولیس چندان محتمل نیست. چوتن یافتن جانشین برای قلی‌زاده چندان آسان نیست.» با این وجود پرسپولیسی‌ها هنوز ناامید نشده‌اند. چون این ماجرا درست شبیه ماجرای انتقال میلاد محمدی به پرسپولیس است. این انتقال هم کاملا منتفی شده بود اما ناگهان وضعیت تغییر کرد و او به پرسپولیس آمد.

1359