ستاره جوان بارسلونا فصل آینده شماره 10 را به تن نخواهد کرد

ستاره جوان بارسلونا فصل آینده شماره 10 را به تن نخواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- با این‌که گفته می‌شد فصل آینده لامین یامال شماره 10 بارسلونا را به تن خواهد کرد، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که ستاره 16 ساله بارسلونا در فصل آینده شماره 17 را به تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، لامین یامال یکی از ستاره‌های نوظهور آکادمی لاماسیا در این فصل بود. بازیکنی که در 16 سالگی به تیم اصلی بارسلونا راه پیدا کرد و توانست جای خودش را در ترکیب تیم اصلی بارسا مستحکم سازد. یامال با وجود سن و سال کمی که دارد، می‌تواند در مسابقات مهم و بزرگ موثر واقع شود با مدافعان بزرگ دنیای فوتبال مقابله کند.

او به حدی درخشان ظاهر شد که از حالا او را با بزرگان تاریخ بارسلونا، یعنی لیونل مسی و رونالدینیو مقایسه می‌کنند. در هفته‌های اخیر در رسانه‌های اخباری منتشر مبنی بر این‌که ممکن است مدیران بارسلونا برای فصل آینده شماره 10 تیمشان را به این ستاره جوان بدهند. تصمیمی که با مخالفت‌های زیادی مواجه شد، چرا که هواداران اعتقاد داشتند چنین کاری ممکن است لامین یامال را تحت فشار قرار دهد و اتفاقی مشابه با آنسو فاتی برای او رقم بزند.

به نقل از نشریه موندو دپورتیوو، در فصل آتی لامین یامال شماره 17 بارسلونا را به تن خواهد کرد و شماره 10 این تیم برای آنسو فاتی خواهد ماند.

هنوز آینده آنسو فاتی به صورت قطعی مشخص نشده است. این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی در برایتون بازی کرد و هنوز مشخض نیست فصل آینده برای کدام تیم بازی می‌کند. باید منتظر ماند و دید آیا سران باشگاه بارسلونا موفق به فروش این بازیکن می‌شوند یا اتفاق دیگری رقم خواهد خورد.

 1428