آخرین خبر از آمادگی مسی از زبان سرمربی آرژانتین

آخرین خبر از آمادگی مسی از زبان سرمربی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی – لیونل مسی، پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ در اواخر دوره گروهی رقابت‌های کوپا آمریکا، به نظر حضور در بازی نیمه نهایی این رقابت‌ها را از دست داده بود. 

به گزارش فوتبالی، علی رغم نگرانی هایی که راجع به مصدومیت این ستاره آرژانتینی وجود دارد، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که مسی برای بازی تیمش در نیمه نهایی کوپا آمریکا مقابل کانادا، به سطح آمادگی لازم رسیده است.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین، در بازی دوم مرحله گروهی مقابل شیلی، با مصدومیتی در ناحیه همسترینگ مواجه شد که او را از حضور در بازی بعدی تیمش مقابل پرو منع کرد. مسی اما در بازی مقابل اکوادور در اولین مرحله دور حذفی دوباره به میدان برگشت تا اولین پنالتی تیمش در ضربات پنالتی آخر بازی را از دست بدهد، اتفاقی که به لطف مهارهای امیلیانو مارتینز در ضیافت پنالتی‌ها، به حذف ارژانتین ختم نشد.

پس از اینکه مسی اقرار کرد پیش از بازگشتش به میادین با ترس تمرین کرده است، حالا اسکالونی هرگونه نگرانی راجع به عدم آمادگی ستاره شماره 10 تیمش را از بین برده است:" مسی 99 درصد مواقع آماده بازی است. تا حالا برای من اتفاق نیفتاده که ببینم او برای بازی آماده نباشد. هر بار که او وارد زمین بازی می‌شود آماده بازی است. او بی هیچ شکی برای بازی مقابل کانادا آماده است."

2102