شانس قهرمانی چهار تیم حاضر در نیمه نهایی یورو از نظر اوپتا (عکس)

شانس قهرمانی چهار تیم حاضر در نیمه نهایی یورو از نظر اوپتا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر به مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2024 رسیده ایم و دیگر چیزی تا فینال این بازی ها و مشخص شدن قهرمان باقی نمانده است.

به گزارش فوتبالی ، امشب (سه شنبه نوزدهم تیر ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران تیم ملی فرانسه و تیم ملی اسپانیا در اولین بازی نیمه نهایی یورو 2024 به مصاف هم می روند و باید دید که کدام تیم می تواند راهی فینال شود.

اوپتا که یک رسانه فعال در حوزه داده های آماری و اطلاعات دنیای فوتبال است، شانس قهرمانی چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی این دوره از بازی های جام ملت های اروپا را پیش بینی کرده است.

در حال حاضر از نظر اوپتا، تیم ملی فرانسه با داشتن 30.5 درصد شانس قهرمانی، بخت اول فتح جام قهرمانی یورو 2024 به حساب می آید. پس از تیم ملی فرانسه، تیم ملی اسپانیا قرار می گیرد که 30.3 درصد شانس قهرمانی دارد. اختلاف تیم ملی فرانسه و تیم ملی اسپانیا بسیار اندک است و همین قضیه دیدار امشب را بسیار حساس می کند.

تیم ملی انگلیس شانس سوم قهرمانی در یورو 2024 از نظر اوپتا است. این تیم 23 درصد برای قهرمانی شانس دارد. تیم ملی هلند هم شانس آخر است که اوپتا 16.2 درصد برایش شانس قهرمانی قائل شده است.

1470