عکس؛ طبل با تصویر مارادونا در میدان تایمز نیویورک

عکس؛ طبل با تصویر مارادونا در میدان تایمز نیویورک

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران تیم ملی آرژانتین در میدان تایمز در شهر نیویوک آمریکا دور هم جمع شده اند و خودشان را برای بازی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی کانادا آماده می کنند.

به گزارش فوتبالی ، بامداد فردا (چهارشنبه بیستم تیر ماه) تیم ملی آرژانتین از ساعت 3:30 به مصاف تیم ملی کانادا می رود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. این بازی در چهارچوب مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا 2024 برگزار می شود و برنده این بازی راهی فینال خواهد شد.

این بازی در ورزشگاه مت لایف برگزار می شود که در نیوجرسی آمریکا واقع شده است. هواداران تیم ملی آرژانتین پیش از این بازی در میدان تایمز در شهر نیویورک دور هم جمع شده اند. در این تصویر می بینیم که یکی از هواداران تیم ملی آرژانتین، یک طبل با تصویری از دیگو مارادونا همراه خودش دارد. در حقیقت روی این طبل تصویر اسطوره فقید فوتبال آرژانتین نقش بسته است.

با حذف شدن تیم ملی برزیل از رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 مقابل تیم ملی اروگوئه، حالا آرژانتین بیش از پیش برای قهرمانی شانس دارد. حریف تیم ملی آرژانتین در فینال یکی از دو تیم اروگوئه و کلمبیا خواهد بود.

1470