ادعای روزنامه دولت/ ورود نهادهای نظارتی به ماجرای آقایی‌پور و سپاهان‌

ادعای روزنامه دولت/ ورود نهادهای نظارتی به ماجرای آقایی‌پور و سپاهان‌

پایگاه خبری فوتبالی- ارقام مطرح شده در رسانه‌ها در مورد انتقال جواد آقایی‌پور به سپاهان آن‌قدر عجیب بوده که ظاهرا حساسیت‌هایی را برانگیخته است.

به گزارش فوتبالی، جواد آقایی‌پور فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود در تیم استقلال خوزستان بر جای گذاشت و موفق شد گل‌های بسیار مهمی برای این تیم به ثمر برساند و کمک شایانی به آبی‌های خوزستانی برای بقا در لیگ بیست و سوم کند.

در همین دوران مهدی لیموچی هم در آلومینیوم اراک فصل درخشانی داشت و توجه تیم‌های بزرگ را به خودش جلب کرد. در این میان آقایی‌پور اتفاقات عجیبی را رقم زد و با مذاکره با چند تیم توانست حساب بازارگرمی کند و بهترین انتخاب را از لحاظ مالی داشته باشد. 

ابتدا گفته شد که آقایی‌پور با پرسپولیس تمام کرده اما این خبر به سرعت تکذیب شد. بعد از مدتی کوتاه خبر آمد که او هم به مانند آریا یوسفی و محمد محبی راهی لیگ روسیه خواهد شد و پیراهن اورنبرگ را برتن خواهد کرد اما در نهایت گفته شد او در پای پرواز از انجام این کار منصرف شد و به مذاکره با مدیران استقلال نشست و حتی گفته شد که او کار را با آبی‌ها تمام کرده و به زودی قراردادش را منعقد می‌کند و شاگرد جواد نکونام می‌شود.

اما در این میان مدیران سپاهان مثل چند فصل اخیر در فصل نقل و انتقالات ترک عادت نکردند و با یک پیشنهاد اغواکننده دست به هایجک کردن یک ستاره دیگر کردند و آقایی‌پور را مسافر اصفهان کردند. در این میان گفته می‌شود که جذب برترین بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان که فصل را با ایستادن در رتبه چهاردهم جدول به پایان رساند برای سپاهانی‌ها حدود 70 میلیارد تومان آب خورده که 40 میلیارد آن تنها صرف بند آزادسازی آقایی‌پور شده است! 

با وجود این اتفاق روزنامه ایران ورزشی که تحت نظر دولت است ادعای جالبی در شماره منتشر شده‌ دیروزش داشته و عنوان کرده که " خبر رسیده نهادهای نظارتی به ماجرای جذب آقایی‌پور ورود کرده‌اند تا از صحت و سقم این انتقال پرماجرا مطمئن شوند." 

جواد آقایی‌پور 25 ساله و اصالتا رشتی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های سپیدرود و شهرداری آستارا را هم در کارنامه دارد فصل گذشته در 29 مسابقه برای استقلال خوزستان در لیگ برتر به میدان رفت و موفق به زدن 9 گل شد.

9098‌