خبر خوب برای منچستریونایتد؛ میلان از خرید ستاره هلندی کنار کشید

خبر خوب برای منچستریونایتد؛ میلان از خرید ستاره هلندی کنار کشید

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ مدیر و اسطوره باشگاه میلان تایید کرد آن ها دیگر به دنبال خرید جاشوا زیرکزی ستاره هلندی بولونیا نیستند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از به پایان رسیدن فصل 2023-24 منچستریونایتد و میلان دو باشگاهی بودند که می خواستند جاشوا زیرکزی را به خدمت بگیرند. زیرکزی در فصل 2023-24 یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان بولونیا بود که توانست تحت هدایت تیاگو موتا به مقامی سومی سری آ ایتالیا برسد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل آینده را به دست بیاورد. حالا با خروج تیاگو موتا و نشستن او روی نیمکت یوونتوس، خروج ستارگان بولونیا قابل حدس است که یکی از این ستاره ها، زیرکزی، مهاجم ملی پوش هلندی است. 

میلان در کنار یونایتد، دو باشگاهی بودند که می خواستند زیرکزی را بخرند، اما ابراهیموویچ گفت: "زیرکزی؟ دیگر کاری به او ندارم. همین حالا یک مهاجم جدید در برنامه های ماست، اما حالا نمی خواهم اسمش را بگویم."

فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات هفته پیش تایید کرد شیاطین سرخ با نمایندگان زیرکزی به توافق شخصی دست یافته اند و حالا باید 40 میلیون یورو بند فسخ قرارداد زیرکزی را به بولونیا پرداخت کنند تا این ستاره بیست و سه ساله راهی الدترافورد شود.

4416