سرمربی انگلیس، مقصر عملکرد ضعیف فیل فودن در یورو 2024

سرمربی انگلیس، مقصر عملکرد ضعیف فیل فودن در یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - جرمین دفو اسطوره باشگاه تاتنهام مدعی است گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس به درستی از فیل فودن در یورو 2024 استفاده نمی کند و به نظرش، بهترین پست برای ستاره منچسترسیتی در مرکز میدان است.

به گزارش فوتبالی، فیل فودن در فصل 2023-24 توانست جایزه بهترین بازیکن فصل را تصاحب کند و با سیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد، اما در یورو 2024، فودن یکی از ضعیف ترین بازیکنان انگلیس بوده که نتوانسته در 5 بازی، گلی بزند یا پاس گلی بدهد. او در 4 بازی اول در پست وینگر چپ بازی کرد و مرتباً مورد انتقاد قرار می گرفت و بالاخره ساوت گیت در بازی مرحله یک چهارم نهایی مقابل سوئیس، او را به مرکز زمین فرستاد. 

جرمین دفو در این باره گفت: "فیل فودن نباید در سمت چپ بازی کند. او باید بین خطوط بازی کند و همچنین در مرکز زمین باشد. اگر آن ها بتوانند در مناطق درست، توپ را به فودن برسانند، مطمئن هستم او برای حریف مشکل درست خواهد کرد، اما احساس می کنم، استعداد او در حال تلف شدن است. به خاطر می آورم که این اتفاق برای جو کول نیز افتاد. او عادت داشت برای انگلیس در پست وینگ چپ بازی کند و همیشه فکر می کردم بهترین پست برای او، هافبک هجومی است."

4416