دو خرید جدید بایرن مونیخ در تست‎‌های پزشکی حاضر شدند

دو خرید جدید بایرن مونیخ در تست‎‌های پزشکی حاضر شدند

پایگاه خبری فوتبالی- پس از اتمام رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ و بازگشت ژائو پالینیا به پرتغال، او روز شنبه تست‌های پزشکی خود را در مونیخ با موفقیت پشت سر گذاشت؛ دیگر خرید احتمالی بایرن مونیخ از کریستال پالاس، مایکل اولیسه نیز روز یکشنبه به مونیخ سفر کرد و اکنون در حال گذراندن تست‌های پزشکی‌ست.

به گزارش فوتبالی، سرانجام ژائو پالینیا و پرتغال در یورو ۲۰۲۴، حذف در مقابل فرانسه بود که همین موضوع باعث شده بود ژائو پالینیا، ستاره پرتغال و فولام، زودتر از انتظارات باشگاه‌ها برای نهایی‌کردن قرارداد حاضر شود.

پالینیا که انتقال خود به باشگاه آلمانی را در لحظات پایانی پنجره نقل و انتقالاتی سال گذشته شکست‌خورده دید، امسال از هیچ تلاش آشکار و پنهانی برای پیوستن به بایرن مونیخ دریغ نکرد و سرانجام با قراردادی به ارزش ۴۶ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو پاداش، به پیوستن به بایرن مونیخ بسیار نزدیک است. او روز شنبه تست‌های پزشکی خود را نیز در زابنر اشتغاسه انجام داد و این انتقال اکنون بسیار نزدیک است.

مایکل اولیسه، وینگر ۲۲ ساله و فرانسوی باشگاه کریستال پالاس هم امروز به صورت رسمی در کمپ تمرینی بایرن مونیخ حاضر شد. او روز یکشنبه و یک روز پس از ژائو پالینیا، در کنار آئودی قرمز بایرن مونیخ در پارکینگ زابنر اشتغاسه دیده شد و او امروز، مشغول انجام تست‌های پزشکی است تا انتقال او پیش از شروع رقابت‌های المپیک فرانسه قطعی شود.

اولیسه، در حالی به بایرن مونیخ خواهد پیوست که این باشگاه بند فسخ او را به کریستال پالاس پرداخت و حتی ۱۰ درصد از حق فروش آینده او را نیز به باشگاه سابقش اعطا کرد. او به گفته بیلد همچنین به فدریکو کیه‌زا و کریس فوریش ترجیح داده‌ شد و اکنون به امضای قرارداد با این باشگاه آلمانی بسیار نزدیک است.

1428