بارسلونا از مصدومیت مدافع خود چقدر درآمد کسب می‌کند؟

بارسلونا از مصدومیت مدافع خود چقدر درآمد کسب می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو مدافع بارسلونا در بازی اروگوئه و برزیل دچار مصدومیت شد.

به گزارش فوتبالی، آرائوخو با اشک و ناراحتی از زمین خارج شد و به نظر می رسد که دو ماه از میادین دور خواهد بود و شروع فصل را از دست می دهد. رونالد بدین ترتیب کل اردوی پیش فصل بارسلونا و هفته های آغازین فصل را از دست می دهد.  لالیگا پنج هفته دیگر آغاز می شود. 

با توجه به این که آرائوخو در بازیهای ملی مصدوم شده، بارسلونا می تواند از فیفا غرامت دریافت کند. در حقیقت فیفا به باشگاه ها به خاطر مصدومیت های بازیکنان که بیش از 28 روز طول بکشد، غرامت می پردازد و به نظر می رسد که مدافع اروگوئه ای نیز مشمول همین قانون شود. اگر آرائوخو دو ماه از میادین دور باشد، بارسلونا مبلغی حدود یک میلیون یورو از فیفا دریافت خواهد کرد.

یوفا به ازای هر روز غیبت بازیکنان 20548 یورو به باشگاه هایشان غرامت می پردازد که سقف این مبلغ برای مصدومیت های شدید 7.5 میلیون یوروست. 

در هر صورت فلیک یکی از مدافعان کلیدی خود را در شروع پیش فصل نخواهد داشت و البته کار فروش آرائوخو نیز مشکل خواهد شد. بارسایی ها می خواستند که از فروش مدافع اروگوئه ای در این تابستان درآمدزایی کنند اما حالا بعید است که بتوانند مشتری مناسبی برای او پیدا کنند.

4125