دلخوری شدید بارسلونا از تیم ملی اروگوئه به خاطر یک بازیکن

دلخوری شدید بارسلونا از تیم ملی اروگوئه به خاطر یک بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با نگرانی اخبار پیرامون رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای  خود را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، این مدافع همچنان زیر نظر پزشکان تیم ملی اروگوئه در مراحل درمان قرار دارد اما هنوز دوران نقاهت دو ماهه پس از عمل جراحی خود را پشت سر نگذاشته است. با این وجود آرائوخو در روزهای اخیر پا به توپ شده و شدت تمریناتش را بالا برده است. در حال حاضر بارسلونا نگران است که دیگو آلونسو سرمربی تیم ملی اروگوئه به آرائوخو فشار بیاورد که با نا آمادگی در جام جهانی بازی کند و همین مسئله باعث تشدید مصدومیت این مدافع شود.

آس گزارش داده است که بارسلونا و تیم ملی اروگوئه به توافق رسیده اند که آرائوخو در مرحله گروهی بازی نکند و در مرحله حذفی شرکت کند. آرائوخو در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گرفت که مدت غیبت وی توسط پزشکان بین دو ماه و نیم تا سه ماه اعلام شد. دیگو الونسو سرمربی اروگوئه به بارسلونا قول داده است که به آرائوخو فشار نیاورد و به این بازیکن تا پایان بازیهای مرحله گروهی فرصت ندهد.

حالا بارسلونا نگران اخباری است که اخیرا در مورد آرائوخو منتشر شده است. رونالد اخیرا در بخشی از تمرینات گروهی تیم ملی اروگوئه شرکت کرده و حتی گفته می شود که احتمال حضورش در بازیهای آغازین مرحله گروهی نیز وجود دارد. بارسا نگران است که فشار تیم ملی اروگوئه باعث تشدید مصدومیت آرائوخو شود. بارسا حتی در نظر دارد که با فدراسیون فوتبال اروگوئه تماس بگیرد و در صورت زیر پا گذاشتن قول اولیه از آنها توضیح بخواهد.

4125