عکس؛ مدل موی بازیکن بارسلونا برای رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا

عکس؛ مدل موی بازیکن بارسلونا برای رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا

پایگاه خبری فوتبالی - یکی دیگر از تیم هایی که می تواند مدعی قهرمانی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 باشد، تیم ملی اروگوئه است.

به گزارش فوتبالی ، البته تیم ملی اروگوئه بدون شک روی کاغذ پس از تیم هایی مثل برزیل و آرژانتین قرار می گیرد اما باز هم این تیم ستاره های خوبی در ترکیب خود دارد.

یکی از بازیکنان خوب تیم ملی اروگوئه رونالد آرائوخو است. این مدافع بارسلونا با یک مدل موی جدید در تمرینات تیم ملی اروگوئه ظاهر شده است و به نظر می رسد که با این شکل و قیافه می خواهد در بازی های کوپا آمه ریکا به میدان برود. آرائوخو در فصلی که گذشت، در بارسلونا با انتقاد هایی روبرو بود چرا که عملکرد او در لیگ قهرمانان اروپا در بازی بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن اصلا خوب نبود و این بازیکن با اخراج شدن در آن دیدار، زمینه را برای باخت چهار گله بارسلونا فراهم کرد.

حالا باید دید که عملکرد رونالد آرائوخو در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به چه صورت خواهد بود و در نهایت این بازیکن می تواند به همراه اروگوئه ای ها قهرمانی در رقابت های جام ملت های آمریکا را تجربه کند یا خیر.

آرائوخو مدل مو های خود را به رنگ پرچم کشور اروگوئه در آورده است. تیم ملی اروگوئه در دور گروهی کوپا آمه ریکا به مصاف تیم های پاناما، بولیوی و آمریکا می رود.

1471