واکنش مدافع بارسلونا به شایعات درباره آینده‌اش

واکنش مدافع بارسلونا به شایعات درباره آینده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو مدافع وسط اروگوئه ای بارسلونا، بازیکنی است که در این فصل از رقابت ها حرف و حدیث های زیادی درباره اش وجود داشته است و برخی ها معتقد بوده اند که او ممکن است بارسلونا را ترک کند و راهی تیم های دیگری شود.

به گزارش فوتبالی ، رونالد آرائوخو پیشنهاد هایی از بایرن مونیخ و برخی از تیم های انگلیسی داشته است. البته به نظر می رسد که او همچنان دوست دارد که در بارسلونا بماند. این مدافع اروگوئه ای درباره آینده خود و شایعاتی که وجود دارد، گفت:" درست است که مردم درباره آینده من صحبت های زیادی را مطرح می کنند اما من در بارسلونا خوشحال هستم و قصدی برای رفتن ندارم. از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارم. درست است که پس از بازی ها خسته می شوم اما این طبیعی است. سعی می کنم که از سرمربی خود در تیم ملی اروگوئه یاد بگیرم و تبدیل به بازیکن بهتری شوم. ما می خواهیم تیم خود را برای کوپا آمه ریکا آماده کنیم و باید به آن چه که سرمربی ما می گوید، توجه کنیم."

رونالد آرائوخو در حال حاضر بیست و پنج سال سن دارد و بازیکنی است که همچنان آینده خوبی پیش رو دارد و می تواند نقشی اسطوره ای در بارسلونا داشته باشد.

1470