دفاع سرمربی انگلیس از عملکرد ضعیف هری کین

دفاع سرمربی انگلیس از عملکرد ضعیف هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین در مسابقات یورو 2024 اصلاً عملکرد قابل قبولی نداشته، اما گرت ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است کاپیتان تیمش تا به اینجا، فوق العاده ظاهر شده.

به گزارش فوتبالی، انگلیس به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی یورو 2024 پا به این مسابقات گذاشت و در حالی که آن ها توانستند راهی مرحله نیمه نهایی شوند، اما هنوز از نظر تاکتیکی در زمین سردرگم هستند و هیچ کدام از بازیکنان انگلیس در حد و اندازه های اسم‌شان بازی نمی کنند. بازیکنانی مثل هری کین و فیل فودن در هفته های گذشته مورد انتقاد شدید خبرنگاران و هواداران انگلیسی قرار گرفته اند، اما ساوت گیت نظر دیگری دارد.

به نقل از سایت گل، روز چهارشنبه تیم های هلند و انگلیس از مرحله نیمه نهایی یورو 2024 به مصاف هم خواهند رفت. در گفت و گویی با رسانه ها، ساوت گیت درباره عملکرد هری کین گفت: "فکر می کنم هری در بازی مقابل سوئیس خیلی خوب بود و کار بزرگی برای تیم انجام دهد. شاید او به اندازه گذشته گل نمی زند، اما می بینید که بیشتر در عمق می رود. او یکی از ارکان کلیدی تیم است."

بسیاری از کارشناسان مطرح انگلیسی در این هفته از ساوت گیت خواسته اند تا کین را نیمکت نشین کند از بین ایوان تونی و اولی واتکینز، یکی را در ترکیب اصلی بازی دهد.

4416