فوری/ خداحافظی گلایه‌آمیز اسماعیلی‌فر؛ در پرسپولیس محبوب نبودم!

فوری/ خداحافظی گلایه‌آمیز اسماعیلی‌فر؛ در پرسپولیس محبوب نبودم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع راست دو فصل اخیر پرسپولیس از هواداران این تیم خداحافظی کرد. 

به گزارش فوتبالی، دانیال اسماعیلی‌فر پس از دو فصل بازی در پرسپولیس از این تیم جدا شد و به نظر می‌رسد مقصد بعدی او تراکتور تبریز باشد. مدافع راست سابق پرسپولیس دقایقی پیش در پستی اینستاگرامی از هواداران تیم سابقش خداحافظی کرد.

او در این پست که کمی رنگ و بوی گلایه هم دارد نوشت: «تعهد. در تمام این دوسال هرچه در توان داشتم گذاشتم تا وجدان راحتی داشته باشم موقع رفتن، که نتیجه‌اش شد قهرمانی‌های لیگ، جام حذفی وسوپرجام. از هیچکس هیچ گله‌ای ندارم، اتفاقا همه برای موندن من تلاش کردن، تلاش‌هایی که دیر بود شاید... خودم هم تلاش کردم، ولی تلاش‌های من هم دیر بود. تقصیر رفتن من گردن هیچکس نیست... قطعا نه‌ وقتی اومدم محبوب بودم نه وقتی قهرمان شدیم محبوب شدم، الان که وقت رفتن رسیده محبوب نیستم، ولی پر افتخارم... و سربلند به خاطر قهرمانی‌هایی که با این لباس زیر این پرچم به دست آوردم. هر کسی منو بشناسه می‌دونه که آدم قدرشناسی هستم. در تمام این دو سال با کمی و کاستی من ساختید و از من به خاطر تیم حمایت کردید. ممنونم بابت همه اتفاقات خوب و شرمنده اگر ضعفی بود. همیشه حرمت هرجایی که بودم رو نگه داشتم و احترام شماهم برام واجبه. قطعا خیر در آن چیزی هست که اتفاق خواهد افتاد. یاعلی. بدرود.»

اسماعیلی‌فر در بین هواداران پرسپولیس هرگز به موقعیت باثباتی نرسید. گاهی حسابی تشویق شد و گاهی هم حسابی طعنه و کنایه شنید. این همان چیزی است که خودش هم آن را حس کرده و در متن خداحافظی‌اش به آن اشاره کرده است اما رفتار و گفتار و کردارش همیشه تحسین برانگیز بود. 

او که با ذوب آهن دو بار قهرمان  جام حذفی و یک بار قهرمان سوپرجام شده بود با پرسپولیس دو بار قهرمانی لیگ را تجربه کرد و طعم قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را هم با این تیم چشید.

نکته مهم درباره او این است که گفته می‌شود طرفدار استقلال بوده است و حتی زمانی که آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال بود خواهان جذب این بازیکن شده بود. اما دانیال آن زمان با سپاهان قرارداد داشت و چند سال بعد با پیشنهاد پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی طبق قاعده فوتبال حرفه‌ای علایقش را کنار گذاشت و به پرسپولیس پیوست. او حتی زمانی که بازیکن پرسپولیس بود هر بار که از او درباره استقلال و طرفدارانش پرسیدند کاملا محترمانه حرف زد و کری بی‌ادبانه یا آزاردهنده‌ای برای استقلالی‌ها نخواند.

نکته عجیب‌تر این است که حتی با این شرایط هم جواد نکونام سرمربی استقلال درخواستی برای جذب او نداشت. این در حالی است که با توجه به علاقه قلبی دانیال به استقلال، اگر نکونام او را می‌خواست و مدیران استقلال به او پیشنهاد می‌دادند به احتمال زیاد می‌پذیرفت و پیراهن استقلال را بر تن می‌کرد.

1359