دانیال اسماعیلی‌فر: مدیون ذوب‌آهن هستم و خاطرات بازی در این تیم را فراموش نمی‌کنم

دانیال اسماعیلی‌فر: مدیون ذوب‌آهن هستم و خاطرات بازی در این تیم را فراموش نمی‌کنم

وبسایت رسمی فوتبالی- دانیال اسماعیلی‌فر، هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خاطرات بازی در ذوب‌آهن را فراموش نمی‌کنم و پیشرفتم در فوتبال را مدیون این تیم هستم.

به گزارش فوتبالی، دانیال اسماعیلی فر در مورد آخرین وضعیت تراکتورسازی و بردی که این تیم در هفته یازدهم به دست آورد، گفت: خوشبختانه تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی دارد و برد برابر پیکان باعث شد تا انگیزه و اعتمادبه‌نفس بازیکنان بالاتر برود که می‌توانیم از این موضوع نهایت استفاده را ببریم. پیکان واقعاً جزو تیم‌های پرقدرت لیگ است، ولی ما این تیم را در زمین خودش شکست دادیم. گرفتن این سه امتیاز در خارج از خانه بسیار مهم بود. ما با این برد به رده سوم جدول صعود کردیم و تلاش می‌کنیم تا به رده‌های بالاتر هم برویم.

وی که در بازی با پیکان یکی از گل‌های تراکتورسازان را به ثمر رساند در رابطه با شانس قهرمانی تیمش در لیگ امسال تأکید کرد: پیش‌بینی در این زمینه سخت است. در حال حاضر چند تیم برای قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کنند و ما هم جزو مدعیان هستیم. امسال واقعاً تیم خوبی داریم و تلاش ما این است که با قهرمانی در لیگ برتر دل هواداران تراکتورسازی را شاد کنیم.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به بازی هفته دوازدهم تیمش با ذوب‌آهن و تقابل با تیم تصریح کرد: ذوب‌آهن تیمی است که چهار پنج سال در آنجا بازی کردم و پیشرفت فوتبالم را مدیون این تیم هستم. خاطرات بازی در ذوب‌آهن را فراموش نمی‌کنم و حالا هم احساس خاصی دارم که مقابل تیم سابقم بازی می‌کنم. الان بازیکن تراکتورسازی هستم و مطمئن باشید تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشم.

9697