رفتار عجیب بازیکنان برزیل با سرمربی تیمشان؛ او را به حلقه اتحاد راه ندادند!

رفتار عجیب بازیکنان برزیل با سرمربی تیمشان؛ او را به حلقه اتحاد راه ندادند!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی برزیل در ضربات پنالتی مقابل اروگوئه شکست خورد و از صعود به نیمه نهایی کوپا آمریکا باز ماند.

به گزارش فوتبالی، برزیل یک تورنمنت ملی ناکام دیگر را تجربه کرد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند. تیم ملی اروگوئه در ضربات پنالتی توانست برزیل را شکست بدهد و به جمع چهار تیم برتر مسابقات رسید.

حالا تصاویری از اردوی برزیل پیش از ضربات پنالتی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت بازیکنان تیم ملی برزیل در زمان ضربات پنالتی دور همدیگر حلقه زده بودند و با هم در مورد این که چه کسی پنالتی ها را بزند، صحبت می کردند و عجیب این جا بود که دوریوال سرمربی این تیم کلا از این حلقه خارج شده بود. در واقع دوریوال سخت تلاش می کرد تا به حلقه نفوذ کند اما توفیقی نداشت و به نظر می رسید که بیرون کردن مربی از این حلقه، اتفاقی نبوده و بازیکنان برزیل دل خوشی از مربی تیمشان نداشتند!

این در حالیست که جو نیمکت تیم ملی اروگوئه کاملا متفاوت بود. بازیکنان همگی با هم متحد بودند و بیلسا سرمربی این تیم  با بازیکنانش صحبت می کرد. در حقیقت در حالی که برزیلی ها اعتقادی به مربی تیمشان نداشتند، اروگوئه ای ها با تمام وجود به صحبت های مربی آرژانتینی تیمشان گوش می دادند. 

باید دید که دوریوال همچنان سرمربی برزیل می ماند و در جام جهانی نیز هدایت سلسائو را به عهده خواهد داشت یا نه.

4125