سه باری که رونالدو در این فصل در ضربات پنالتی حذف شد

سه باری که رونالدو در این فصل در ضربات پنالتی حذف شد

پایگاه خبری فوتبالی - فصل 2023/24 برای کریستیانو رونالدو به طور کلی فصل خوش یمنی به خصوص در ضربات پنالتی نبود چرا که او و تیمش سه بار در این فصل از رقابت ها، در ضربات پنالتی از دور رقابت ها کنار رفته اند.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 مقابل تیم ملی فرانسه در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. این شکست، پایان کار رونالدو در رقابت های یورو در کل دوران حرفه ای او بود.

کریستیانو رونالدو در فصلی که گذشت هم به همراه النصر عربستان، دو بار در ضربات پنالتی شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. یک بار النصر در فینال جام پادشاهی عربستان مقابل الهلال با نتیجه پنج بر چهار در پنالتی ها باخت و جام قهرمانی را از دست داد.

یک بار هم النصر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه سه بر یک مقابل العین در ضربات پنالتی ها شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت تا به این ترتیب ضربات پنالتی برای رونالدو بدشانسی به همراه داشته باشد.

در هر صورت رونالدو که 39 سال سن دارد، فصل پیش رو را هم در النصر بازی خواهد کرد و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود.

1470