پاسخ مبهم درویش درباره جذب رضاییان؛ با یک تیمِ دیگر قرارداد دارد

پاسخ مبهم درویش درباره جذب رضاییان؛ با یک تیمِ دیگر قرارداد دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جلسه معارفه سرمربی جدید این تیم درباره نقل و انتقالات هم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ساعتی پیش مراسم معارفه خوان کارلوس گاریدو سرمربی جدید پرسپولیس با حضور مدیر عامل و سایر عوامل این باشگاه برگزار شد. بخش عمده این جلسه به گاریدو و سوالات خبرنگاران از او اختصاص داشت اما در این جلسه درباره دیگر مسائل باشگاه پرسپولیس مثل اخبار و سوژه‌های نقل و انتقالاتی هم سوالاتی مطرح شد.

یکی از سوالاتی که خبرنگاران از درویش پرسیدند مربوط به رامین رضاییان و احتمال پیوستنش به پرسپولیس بود. ظاهرا رامین در لیست اصلی اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس نبود اما بعد از این که خبر رسید پیوستن دانیال اسماعیلی‌فر به تراکتور قطعی شده است پرسپولیسی‌ها به فکر جذب یک مدافع راست افتادند که طبیعتا رامین گزینه مناسبی به نظر می‌رسید.

امروز درویش درباره جذب رضاییان گفت: «ظاهراً رامین رضاییان یک سال دیگر ‌قرارداد دارد و درست نیست با بازیکنی که قرارداد دارد وارد مذاکره شویم.» 

معنی این حرف درویش این است که اگر مساله قرارداد رامین با سپاهان حل شود احتمالا پرسپولیس با او مذاکره خواهد کرد.

باشگاه سپاهان هم تاکید دارد که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد این بازیکن باقی مانده است. اما خود رامین رضاییان مدعی است می‌تواند با باشگاه‌های دیگر قرارداد امضا کند و حتی در آخرین مصاحبه‌اش گفته است: «در حال مذاکره با تیم‌های داخلی و خارجی هستم و امیدوارم بهترین شرایط برایم رقم بخورد.»

نکته مهم درباره رضاییان مربوط به موقعیت او نزد هواداران پرسپولیس است. بخشی از هواداران پرسپولیس با توجه به نمایش‌های خوب او در سپاهان و تیم ملی به شدت معتقدند که رامین به درد پرسپولیس می‌خورد. اما بخش دیگری از هواداران پرسپولیس می‌گویند با توجه به خصوصیات اخلاقی رضاییان، پرسپولیس دچار مشکلات حاشیه‌ای خواهد شد.

با این وجود باید منتظر بمانیم. این که تصمیم گیرنده اصلی در نقل و انتقالات پرسپولیس چه کسی است نقش مهمی در این پرونده خواهد داشت. دیگر از یحیی گل‌محمدی و برانکو ایوانکوویچ هم در پرسپولیس خبری نیست که مخالف حضور رامین در پرسپولیس بودند. حالا اگر مشخص شود که رامین اجازه جدایی از سپاهان برای پیوستن به یک تیم لیگ برتری دیگر را دارد ممکن است شاهد بازگشت او به پرسپولیس باشیم.

1359