واکنش ستاره منچسترسیتی به پنالتی که مقابل انگلیس از دست داد

واکنش ستاره منچسترسیتی به پنالتی که مقابل انگلیس از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل آکانجی مدافع تیم ملی سوئیس و باشگاه منچسترسیتی بعد از خراب کردن پنالتی اش مقابل تیم ملی انگلیس در یورو 2024، به شدت احساساتی شد و عنوان کرد تمام مردم سوئیس را ناامید کرده.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه تیم های سوئیس و انگلیس از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف هم رفتند. در وقت های قانونی و تلف شده، دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند تا ضربات پنالتی، تکلیف تیم برنده را مشخص کند. در ضربات پنالتی، مانوئل آکانجی مدافع باشگاه منچسترسیتی نتوانست ضربه پنالتی اش را تبدیل به گل کند تا سه شیرها با برتری 5-3، راهی مرحله نیمه نهایی شوند و سوئیس وداعی تلخ با جام داشته باشد.

حالا آکانجی به خبرنگاران گفت: "احساس می کنم انگار بسیاری را ناامید کردم. احساس می کنم کل مردم کشورم را ناامید کردم. همیشه سعی می کنم مسئولیت پذیر باشم. این احساس را داشتم که حتماً پنالتی ام تبدیل به گل به خواهد شد، اما من به سمت اشتباهی شوت زدم و خیلی هم دقت نداشتم. من برای تیم ملی انگلیس در ادامه مسابقات یورو 2024، آرزوی موفقیت دارم و بالاتر از همه، آرزو می کنم که صدمه نبینند. چون مهم ترین چیز مصدوم نشدن است."

4416