سه قهرمان یورو 2024 کار خود را در بارسلونا شروع کردند

سه قهرمان یورو 2024 کار خود را در بارسلونا شروع کردند

پایگاه خبری فوتبالی - سه تا از بازیکنان اسپانیایی بارسلونا که در رقابت های یورو 2024 حضور داشتند، حالا کار خود را به طور رسمی در باشگاه بارسلونا برای فصل جدید استارت زده اند و تمرینات خود را از سر گرفته اند.

به گزارش فوتبالی ، پدری، فران تورس و لامین یامال سه بازیکن اسپانیایی بارسلونا در یورو 2024 بودند که توانستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. آن ها تمرینات خود را در کمپ باشگاه بارسلونا در ایالت کاتالونیا شروع کرده اند و منتظر می مانند تا تور بارسلونا در آمریکا به پایان برسد و بازیکنان و اعضای کادر فنی دوباره به شهر بارسلونا برگردند. این تور پس از انجام بازی بارسلونا مقابل میلان در بامداد چهارشنبه هفدهم مرداد ماه به پایان می رسد.

پدری در رقابت های یورو 2024 دچار مصدومیت شده بود. او در حال ریکاوری است اما بعید به نظر می رسد که بتواند به هفته اول لالیگا و بازی بارسلونا مقابل والنسیا برسد.

لامین یامال در رقابت های یورو 2024 ستاره تیم ملی اسپانیا بود و حالا هواداران بارسلونا منتظر هستند تا عملکرد او را در فصل جدید ببینند. از سوی دیگر فران تورس هم به عنوان مهاجم ذخیره رابرت لواندوفسکی توسط هانسی فلیک مورد استفاده قرار می گیرد.

1471