عجیب اما واقعی؛ ستاره‌های سپاهان در مسیر جدایی!

عجیب اما واقعی؛ ستاره‌های سپاهان در مسیر جدایی!

پایگاه خبری فوتبالی-  در شرایطی که سپاهان باید برای دیدار پلی‌اف لیگ نخبگان آسیا با شباب الاهلی امارات آماده شود، وضعیت نقل و انتقالات این تیم، باعث نگرانی هواداران طلایی‌پوشان اصفهانی شده است.

به گزارش فوتبالی، فعلا تنها نقل و انتقال قطعی این تیم، ادامه همکاری با ژوزه مورایس است ولی حتی خود مربی پرتغالی هم نمی‌داند که برای فصل آینده، کدام یک از شاگردانش در لیگی که گذشت را در تیمش خواهد دید.

از رامین رضاییان شروع کنیم که بعد از قهرمانی با تیمش در جام حذفی، خبر جدایی‌اش را رسانه‌ای کرد. البته که اصفهانی‌ها هنوز امیدوارند او در نصف جهان به زندگی‌اش ادامه دهد اما رامین به دنبال یک چالش جدید است و شاید این چالش، برگشت به پرسپولیس باشد یا اینکه رضاییان تصمیم بگیرد دوباره در خارج از کشور به فوتبالش ادامه دهد.

شهریار مغانلو که برای دومین فصل متوالی آقای گل لیگ برتر شد، دیگر جداشده قطعی تیم اصفهانی است. البته که او حاضر نشده درباره این موضوع صحبت کند منتها رسانه‌های اماراتی کار او با اتحاد کلبا را تمام‌شده می‌دانند. 

میلاد زکی‌پور هم که چند روزی می‌شود با پیراهن استقلال عکس یادگاری گرفته و امید نورافکن هم احتمالا برای خدمت سربازی راهی ملوان شود. درباره پیام نیازمند هم این بحث مطرح است که او تصمیم دارد دوباره لژیونر شود و یکی از دلایلی که به پیشنهاد پرسپولیس جواب رد داده، همین موضوع بوده است.

وضعیت نامشخص ترکیب سپاهان برای فصل آینده، بازتاب زیادی در کانالهای هواداری این تیم داشته و سپاهانی‌ها امیدوارند مدیران این باشگاه، هر چه زودتر وارد بازار نقل و انتقالات شوند و تیمشان را برای فصل آینده، حسابی تقویت کنند. 

7899