رسمی/ شهریار مغانلو به پرسپولیس پیوست

رسمی/ شهریار مغانلو به پرسپولیس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ایرانی باشگاه سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس پیوست.

به گزارش فوتبالی، شهریار مغانلو مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال سانتاکلارا پرتغال که فصل گذشته در عضویت باشگاه پیکان تهران بود با عقد قراردادی به باشگاه پرسپولیس پیوست.

در هفته های اخیر شایعات زیادی پیرامون انتفال مغانلو به پرسپولیس وجود داشت و در نهایت پس از مذاکرات باشگاه پرسپولیس با او و مدیربرنامه‌اش، طرفین به عقد قرارداد قرضی تا پایان فصل رضایت دادند.

مغانلو با امضای قرارداد به دومین خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شد. پیش از او مهدی ترابی با قرمزها قرارداد بسته بود.

با حضور شهریار مغانلو، و اتمام محرومیت عیسی آل کثیر در ادامه زوج خط حمله پرسپولیس متشکل از این بازیکن و همچنین عیسی آل کثیر خواهد شد، دو بازیکنی که جزو برترین گلزنان لیگ نوزدهم بودند.

طبق برنامه قرار بود که عقد قرارداد مغانلو با پرسپولیس روز گذشته انجام شود اما این کار به خاطر سفر کاروان پرسپولیس به آبادان و همراهی تعدادی از مسوولان باشگاه دراین سفر با تعویق مواجه شده و به امروز یکشنبه موکول شد.

شهریار مغانلو مهاجم خوش قامت زنجانی، متولد 30 آذر ماه 1373 با درخشش قابل توجهی که در تیم پیکان داشت، به فوتبال اروپا و پرتغال رفت و حالا دوباره به لیگ ایران برگشته و پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

7655