معمای بزرگ سپاهانی‌ها/ شهریار مغانلو محروم است؟

معمای بزرگ سپاهانی‌ها/ شهریار مغانلو محروم است؟

پایگاه خبری فوتبالی- محرومیت شهریار مغانلو از بازی بعدی سپاهان به یک ابهام عجیب تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان در حالی توانست دربی اصفهان را ببرد و به تنهایی صدرنشین لیگ برتر شود که در واپسین دقایق این بازی شهریار مغانلو از داور کارت زرد گرفت. در همین خصوص روز گذشته فوتبالی در گزارشی به مطرح شدن یکسری بحث‌ها درباره محرومیت او از هفته بیست و یکم لیگ برتر پرداخت.

ماجرا از یکی از کانال هواداری سپاهان شروع شد که قبل از مصاف با ذوب آهن در پستی از سه اخطاره بودن مغانلو خبر داد. گزارشگر پخش زنده تلویزیونی هم به هنگام دریافت کارت زرد توسط این بازیکن با تردید از محرومیت او گفت تا حساسیت این موضوع بیشتر شود.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد شهریار مغانلو در فصل جاری در سه بازی خانگی به ترتیب مقابل نفت مسجدسلیمان، استقلال و ذوب آهن کارت زرد دریافت کرده و حال سوال اینجاست که کارت زرد چهارمی که باعث محرومیت مغانلو شده چه زمانی به وی داده شده است!

با پیگیری‌های بیشتر فوتبالی از افراد نزدیک به باشگاه سپاهان محرومیت شهریار مغانلو تایید شد اما عدم ارائه توضیح بیشتر درباره چهارمین کارت زرد مهاجم این تیم باعث شد تا ابهامات ماجرا به قوت خود باقی بماند.

شهریار مغانلو تا به اینجای فصل به عنوان بهترین گلزن سپاهان نقش مهمی در صدرنشینی طلایی پوشان ایفا کرده و غیبت احتمالی او در مصاف خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک شاید به یک دردسر بزرگ برای ژوزه مورایس تبدیل شود.

6442