خاص‌ترین تقابل هفته بیست و یکم در اراک رقم می‌خورد؟

خاص‌ترین تقابل هفته بیست و یکم در اراک رقم می‌خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل آقای گل و آقای کلین‌شیت می‌تواند از جذابیت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر باشد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان توانست در هفته بیستم لیگ برتر با پیروزی در دربی اصفهان، فاصله سه امتیازی با سرخابی‌های تهرانی ایجاد کند.

البته بعد از این بازی خبری منتشر شد که نگرانی هواداران سپاهان را به همراه داشت. داستان از این قرار است که شهریار مغانلو که گل اول سپاهان را به ثمر رساند، در واپسین دقایق از کوپال ناظمی کارت زرد گرفت تا شائبه‌هایی درباره محرومیتش مطرح شود.

جالب است که مغانلو تمام اخطارهای این فصل خود را در دیدارهای خانگی سپاهان دریافت کرده است. او به ترتیب در هفته سیزدهم مقابل نفت مسجدسلیمان، هفته شانزدهم مقابل استقلال تهران و هفته بیستم مقابل ذوب آهن با کارت زرد جریمه شده است.

حالا قرار است سپاهان در چارچوب هفته بییست و یکم در اراک به مصاف آلومینیوم برود. نیازی به بیان حساسیت این بازی با توجه به شرایط جدولی نیست اما بحث حضور یا غیبت مغانلو یکی از مواردی است که با جذابیت این بازی ارتباط مستقیم دارد.

شهریار مغانلو که توانست با زدن هفتمین گل فصل خود از طلسم لوکادیا عبور کرده و در کنار عارف رستمی بهترین گلزنان مسابقات تا به اینجای کار لقب گیرد، در صورت همراهی سپاهان در اراک این فرصت را دارد تا به تنهایی خود را صدرنشین جدول گلزنان کند. در عین حال اگر بنا به محرومیت او باشد، این شانس در اختیار عارف رستمی مهاجم مس کرمان قرار می‌گیرد.

از طرف دیگر حسین پورحمیدی که موفق شده با ثبت 12 کلین شیت در فصل جاری با عبور از علیرضا بیرانوند نامش را به عنوان بهترین دروازه‌بان مسابقات مطرح کند، در فرم آماده خود تیم سید مهدی رحمتی را همراهی می‌کند و قطعا تقابل او با شهریار مغانلو می‌تواند هیجان خاصی به همراه داشته باشد.

6442