نجفیان: گزینه اصلی شمس آذر سعید دقیقی است و مذاکرات مطلوبی داشته‌ایم

نجفیان: گزینه اصلی شمس آذر سعید دقیقی است و مذاکرات مطلوبی داشته‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس هیئت مدیره باشگاه شمس‌آذر با بیان اینکه تا ۲ روز آینده تکلیف سرمربی مشخص خواهد شد، گفت: تلاش ما برای حفظ شاکله اصلی تیم و حضور با قدرت در فصل پیش‌رو است با این حال نقل و انتقال و خرید بازیکن نیز در حال انجام است.

به گزارش فوتبالی، مهرزاد نجفیان درخصوص وضعیت سرمربی تیم شمس‌آذر، اظهار کرد: گزینه اصلی این باشگاه برای هدایت تیم شمس‌آذر «سعید دقیقی» است و در این راستا مذاکرات مطلوبی با سعید دقیقی صورت گرفته و اگر مشکلی به‌وجود نیاید به احتمال زیاد فصل آینده نیز با سعید دقیقی در لیگ‌ برتر حاضر خواهیم شد.

وی با بیان اینکه تا ۲ روز آینده تکلیف سرمربی مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش ما برای حفظ شاکله اصلی تیم و حضور با قدرت در فصل پیش‌رو است با این حال نقل و انتقال و خرید بازیکن نیز در حال انجام است و باشگاه در تلاش است تا کار بدون مشکل خاصی ادامه داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه شمس‌آذر با اشاره به وضعیت مدیرعامل باشگاه ادامه داد: ما همچنان منتظر تعیین تکلیف آقای زندی هستیم و از آنجا که با ایشان قرارداد داریم هیچ مذاکره‌ای برای این پست با کسی انجام نشده است.

روز پنجم تیر ماه سال جاری شهاب زندی، مدیرعامل شمس آذر قزوین در ماجرای پرونده فساد در فوتبال پس از اینکه از سوی نهادهای ذی‌ربط احضار شده بود به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز احضار شد.

2636