خبر خوب برای تراکتور؛ حسین‌زاده به بازی مقابل پرسپولیس می‌رسد

خبر خوب برای تراکتور؛ حسین‌زاده به بازی مقابل پرسپولیس می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی - امیرحسین حسین‌زاده مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین حسین‌زاده یکی از بازیکنان نام آشنای تراکتور است که برای دومین فصل متوالی در این تیم حضور خواهد داشت. بازیکنی که این فصل با انگیزه بالایی در تمرینات قرمزهای تبریزی حضور داشته و در بازی اول هم توانست اولین گل فصل شاگردان درگان اسکوچیچ را به ثمر برساند.

حسین‌زاده اما در بازی با مس رفسنجان با حامد لک، سنگربان نارنجی‌ها برخوردی داشت و به دلیل درد ناشی از این برخورد در پای خود، زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی‌ها پیرامون بازیکن محبوب اسکو برای بازی مقابل پرسپولیس افزایش یابد.

این بازیکن ۲۴ ساله در صحبت های کوتاه خود پس از بازی با مس در میکسدزون هم اظهار داشت که باید از وضعیت پای خود ام‌آر‌آی بگیرد تا شرایطش برای بازی بعدی مشخص شود.

اما معاینات انجام شده از این وینگر جوان نشان از عدم جدیت موضوع بود و حسین‌زاده به چند جلسه فیزیوتراپی پرداخت و در تمرین دیروز قرمزها هم بدون مشکل حضور داشت و همراه با سایر هم‌تیمی‌ هایش به انجام آیتم های تمرینی مدنظر اسکوچیچ به صورت کامل پرداخت.

در همین راستا و با توجه به اعلام اسکوچیچ که در نشست خبری پیش از بازی گفته که تنها مصدوم تیمش سجاد آشوری است، باید گفت که حسین‌زاده مشکلی از بابت بازی مقابل پرسپولیس ندارد و در صورت صلاحدید سرمربی کروات می‌تواند در ترکیب تیمش حضور داشته باشد.

1997