هافبک ملوان و اشاره به زور بازو قبل دیدار با استقلال! (عکس)

هافبک ملوان و اشاره به زور بازو قبل دیدار با استقلال! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان ملوان با روحیه و انگیزه بالایی در تمرینات این تیم پیش از بازی با استقلال دیده می‌شوند.

به گزارش فوتبالی، ملوان یکی از تیم های برنده هفته اول لیگ برتر بود. تیمی که در انزلی توانست با تک گل کاپیتان خود، امید نورافکن، از روی نقطه پنالتی از سد گل‌گهر سیرجان بگذرد و جزو تیم های سه امتیازی در آغاز فصل جدید باشد.

این پیروزی شاگردان مازیار زارع باتوجه به اینکه سرمربی تیم حریف مهدی تارتار، سرمربی فصل گذشته قوهای سپید بود، ارزش دوچندانی هم داشت.

ملوان که قرعه سختی در ابتدای کار نصیبش شده، باید در هفته دوم میهمان استقلال باشد که این تیم هم توانسته بازی اول خود برابر شمس آذر قزوین را با دست پر از زمین مسابقه خارج شود.

در همین راستا تمرینات سپیدپوشان گیلانی در حال برگزاری است و شاگردان زارع با روحیه و انگیزه بالایی در تصاویر منتشره دیده می‌شوند و به نوعی خنده از لب بازیکنان این تیم کنار نمی‌رود.

اما شاید جالب ترین تصویر، عکسی از نیما انتظاری هافبک جدید قوهای سپید باشد که با انگشت اشاره به بازوی دست چپ خود اشاره می‌کند تا به نوعی یک کری ریز قبل بازی با استقلال داشته باشد و به آمادگی خود و هم‌بازیانش در آستانه بازی با آبی پوشان اشاره کند که باید دید عملکرد ملوانی‌ها در هفته دوم مقابل شاگردان جواد نکونام چگونه خواهد بود.

1997