منچستریونایتد آماده فروش کاپیتانش به تیم‌های عربستانی

منچستریونایتد آماده فروش کاپیتانش به تیم‌های عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی - طبق آخرین گزارش ها، برونو فرناندز کاپیتان منچستریونایتد مخالفتی با انتقال به لیگ عربستان سعودی ندارد.

به گزارش فوتبالی، اولین بار در نوامبر 2023، عربستان برای جذب برونو فرناندز تلاش کرد. در چند ماه گذشته، صندوق سرمایه گذاری و مقامات فوتبال عربستان، بسیار خوشبین به انتقال کاپیتان شیاطین سرخ شده اند و حالا می خواهند مذاکرات خود را ستاره پرتغالی آغاز کنند.

النصر و الاتحاد دو باشگاهی هستند که قصد دارند برونو فرناندز را جذب کنند. این دو باشگاه از پروژه خود و همچنین نقش فرناندز در این تیم ها صحبت کرده اند و منچستریونایتد نیز به این انتقال چراغ سبز داده و نمایندگان ستاره پرتغالی می توانند در این تابستان با دو تیم عربستانی مذاکره کنند. 

فعلاً گفته می شود النصر پیشتاز رقابت در خرید برونو فرناندز است و او فرصت دارد تا دوباره با کریستیانو رونالدو در عرصه باشگاهی هم تیم شود. رابطه فرناندز و رونالدو در گذشته بالا و پایین های زیادی داشت، اما حالا به نظر می رسد این دو ستاره مشکلی با یک دیگر ندارند و حضور رونالدو باعث شده تا النصر در مقایسه با الاتحاد، شانس بیشتری برای خرید کاپیتان شیاطین سرخ داشته باشد.

النصر در نظر دارد پیشنهادی به منچستریونایتد بدهد که رد کردن آن کار بسیار سختی باشد.

4416