چرا مسی ضربه پنالتی خود را چیپ زد؟

چرا مسی ضربه پنالتی خود را چیپ زد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین که بامداد امروز پنالتی خود را از دست داد، راجع به اینکه چرا پنالتی اش را پننکا زد با خبرنگاران گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز تیم های آرژانتین و اکوادور از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2024 به مصاف هم رفتند که بازی در وقت های قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا ضربات پنالتی، تکلیف برنده را مشخص کند. در ضربات پنالتی، مسی خواست اولین ضربه را بزند، اما پنالتی چیپ او به تیرک دروازه برخورد کرد تا آلبی سلسته شروع بدی داشته باشد، اما به لطف درخشش امیلیانو مارتینز، قهرمان جام جهانی 2022 در ضربات پنالتی پیروز شد.

ستاره اینتر میامی به خبرنگاران گفت: "من خیلی عصبانی بودم. متقاعد شده بودم که ضربه ام را چیپ بزنم. من با مارتینز و رولی صحبت کردم و حتی قبل تر چند بار اینطوری زده بودم. من تمرین نکرده بودم و با آن ها صحبت کردم. دروازه بان را فریب دادم، اما ارتفاع توپم بیش از حد بالا بود و به تیرک دروازه برخورد کرد."

"در ابتدای هفته کمی مصدوم بودم. درد می کشیدم و در تمرینات می ترسیدم که مصدومیتم بیشتر نشود. در آخرین جلسه، کمی حالم بهتر شد و دیگر مصدومیتی نداشتم."

4416