مسی تا حالا چه عملکردی در یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا داشته است؟

مسی تا حالا چه عملکردی در یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا داشته است؟

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد فردا جمعه (پانزدهم تیر ماه) قرار است که تیم ملی آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف تیم ملی اکوادور برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی که در بازی قبلی تیم ملی آرژانتین به علت مصدومیت حضور نداشت، حالا به کادر فنی آرژانتین اطلاع داده است که می خواهد مقابل اکوادور به میدان برود. ممکن است که لیونل اسکالونی از ابتدا به مسی بازی بدهد و شاید هم در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی لئو مسی را به میدان بفرستد.

لیونل مسی در دوره های قبلی، در مجموع 6 بازی در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا انجام داده است و در این بازی ها موفق شده است 3 گل بزند و 5 پاس گل بدهد. به این ترتیب لیونل مسی در مجموع هشت گل و پاس گل در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا داشته است. مسی در این مرحله از رقابت ها چهار برد و دو باخت را تجربه کرده است.

مسی در این مرحله در سال 2007 مقابل پرو یک گل زد. او در سال 2011 مقابل اروگوئه پاس گل داد. مسی در سال 2015 مقابل کلمبیا یک گل از روی ضربه ایستگاهی زد. او در سال 2016 مقابل ونزوئلا دو پاس گل داد و یک گل زد. مسی در سال 2019 مقابل ونزوئلا گلی نزد و پاس گلی نداد و در سال 2021 مقابل اکوادور یک گل زد و دو پاس گل داد.

1470